Hyundai иска електромобилите да се зареждат толкова бързо, колкото конвенционалните автомобили с ДВГ
преди 2 часаHyundai публично поставя агресивен нов стандарт за инфраструктурата за електрически автомобили, като Тирон Джонсън, управляващ директор на новия технически център на Hyundai Motor Europe на стойност 200 милиона евро, твърди, че скоростта на зареждане трябва в крайна сметка да съответства на времето за зареждане под три минути на традиционен бензинов автомобил. Джонсън заяви, че тази цел е от решаващо значение за преодоляване на „възприятието, а не реалността“ на клиентите по отношение на тревогата за пробега, като успокоява шофьорите, които нямат достъп до домашно зареждане или които изведнъж се нуждаят от дълго, 350-километрово спешно пътуване. Джонсън подчертава, че настоящото състояние на техниката – където Porsche Taycan е лидер с максимална скорост до 320 kW – е недостатъчно, за да отговори на очакванията на потребителите. За да се постигне тази скорост, е необходима коренна промяна в химията на батериите, а не само по-големи батерии, за да се избегне увеличаване на теглото и компрометиране на вътрешното пространство на електрическите автомобили. За тази цел Hyundai активно разработва 400 kW технология за зареждане в своите лаборатории, като се стреми към нова ефективност, която ще позволи по-голям пробег и ще доближи времето за зареждане до удобството на посещението на традиционна бензиностанция. Въпреки това, Джонсън призова за търпение от страна на индустрията, като напомни на наблюдателите, че секторът на двигателите с вътрешно горене е имал над век, за да усъвършенства своя прост процес на зареждане, като заяви: „Електромобилите са огромно предизвикателство и от нас се очаква да постигнем резултати незабавно. Дайте ни малко време – ще се получи, но като индустрия това ще отнеме малко време.“