
Renault планира радикално обновление на Megane
преди 4 часа
Продажбите на електрическия Renault Megane e-tech отбелязват спад, докато по-малките ретро модели Renault 5 e-tech и renault 4 e-tech се радват на огромен успех. За да се справи с това предизвикателство, главният изпълнителен директор на renault, фабрис камболив, потвърди, че моделът ще получи сериозни подобрения. Според изявленията на камболив по време на автомобилното изложение в мюнхен, компанията се стреми да направи Megane e-tech по-привлекателен, като добави по-голяма батерия и по-атрактивен дизайн. Renault възнамерява да увеличи пробега на Megane e-tech с нова, по-голяма батерия. Най-вероятната опция е батерията от модела scenic с капацитет от 84 kwh, която осигурява пробег до 615 километра. Това е значително увеличение спрямо сегашната батерия от 60 kwh, която предлага до 459 км. Ръководителите на компанията обмислят и използването на батерия от Nissan Leaf с капацитет 75 kwh, която би осигурила пробег от 488 км. И трите модела използват един и същ електродвигател на предния мост с мощност 218 конски сили. Главният дизайнер на Renault, лорънс ван ден акер, подчертава, че смяната само на батерията не е достатъчна. За да оправдае по-високата цена на обновения модел, е необходимо да има и радикална промяна в дизайна. Освен това, Renault планира да позиционира новия Megane e-tech като спортен хечбек. Не е изключено и използването на по-мощен двигател, за да се постигне този ефект. Камболив намекна, че renault обмисля възраждането на емблемата Renaultsport, която е била използвана за известни спортни модели преди повече от 20 години. Все още не е ясно дали този ход е пряко свързан с плановете за новия megane, но той със сигурност ще допринесе за спортната му насоченост.