
Швейцарският производител на часовници „Суоч“ се извини за реклама с „дръпнати очи“ след критики от потребители в Китай
преди 7 часа
През уикенда швейцарската часовникарска компания „Суоч“ (Swatch) поднесе извинения и спря рекламата, в която мъж с азиатски произход издърпва ъгълчетата на очите си, заемаща форма, наречена „дръпнати очи“, според информация от Ройтерс. Рекламните кадри за колекцията „Суоч исеншълс“ (Swatch Essentials) получиха много негативни акции в онлайн платформите в Китай, включително коментари, че изразяват расистки стереотипи […] Материалът Швейцарският производител на часовници „Суоч“ се извини за реклама с „дръпнати очи“ след критики от потребители в Китай е публикуван за пръв път на EkipNews.com - Новини и коментари .