
Samsung отделя сгъваемите си дисплеи под нова марка
преди 3 часа
Samsung Display затвърждава позицията си на лидер на пазара на сгъваеми дисплеи с пускането на нова специализирана марка, „MONT FLEX“. Марката ще бъде официално представена на индустриалното изложение K-Display 2025, което започва на 7 август. Името „MONT FLEX“ е внимателно подбрана абревиатура, която представлява четири основни стълба на сгъваемата технология на компанията. „M“ означава механична издръжливост, като подчертава иновации като новата удароустойчива структура, която позволява на дисплеите да издържат 500 000 сгъвания. „O“ означава оптомеханично плосък, което е ключова област на фокус за минимизиране на видимостта на гънките на екрана. „N“ означава тесни рамки, които максимизират площта на екрана, докато „T“ означава тънък и лек дизайн. Марката има и умишлено двойно значение; „mont“ е френската дума за „планина“, метафора, която според Samsung символизира стремежа на компанията да достигне върха на иновациите в областта на сгъваемите устройства. Ангажиментът на компанията се отразява в нейните постижения в миналото, като например това, че е първата, която пусна на пазара Ultra Thin Glass (UTG) и технологията OCF без поляризатор. Последната, която Samsung е брандирала като LEAD, означава ниска консумация на енергия, екологичност, увеличена яркост и дизайн, който е мек и лек. Jae-Nam Yun, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на екипа за маркетинг на мобилни дисплеи в Samsung Display, потвърди ангажимента на компанията да разширява границите на технологията. „След пускането на пазара на сгъваем панел с новоразработена „устойчива на удари структура“, който е преминал тест за издръжливост при 500 000 сгъвания, ще продължим да разширяваме границите, за да предлагаме още по-усъвършенствани сгъваеми продукти, които надхвърлят очакванията на пазара“, заяви Yun.