
Европейски марки прибягват към по-малко прилагана досега митническа клауза, за да смекчат удара от митата на Тръмп
преди 5 дни
"Л‘Ореал" (L'Oreal) и други големи европейски модни и козметични компании проучват възможността за използване на по-малко прилагана досега, датираща от десетиелтия митническа клауза на САЩ, известна като правилото за "Първа продажба" като потенциален начин за смекчаване на въздействието на митата наложени от президента на САЩ Доналд Тръмп, предаде Ройтерс. Въпреки че Тръмп и председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен обявиха тази седмица споразумение за мита от 15 на сто върху вноса на повечето стоки от ЕС - половината от първоначалата заплаха за 30 на сто, това все още е 10 пъти над средната тарифа върху вноса от ЕС преди завръщането на Тръмп в Белия дом.