
Новият Hyundai Tucson ще копира дизайна на по-големия Santa Fe
преди ден
Появиха се първите снимки на следващото поколение Hyundai Tucson, които дават представа за този ключов нов модел, чието пускане на пазара е планирано за втората половина на 2026 година. Тази версия обещава значително по-здрава и изразителна външна естетика, високотехнологичен интериор и следвайки най-новите тенденции в хибридните задвижващи системи, което ще му позволи да се съревновава успешно с наскоро обновените си конкуренти в конкурентния сегмент на SUV. Макар Hyundai да поддържа предпазлива позиция по отношение на конкретните детайли за новия Tucson, марката вече разкри общите технологични подобрения, предвидени за предстоящите си модели. Неотдавнашното забелязване на прототипи, които се тестват и разполагат с елементи, готови за производство, подсказва, че графикът за разработката на новия Tucson напредва по-бързо от първоначалните очаквания. Най-очевидната промяна е в екстериора на автомобила, който ще се различава значително от дизайна на настоящия модел. Новият Tucson ще има по-здрава, ръбата форма, вдъхновена от Santa Fe. Макар задната част на камуфлирания прототип да е силно прикрита, което подсказва за изправена багажна врата, този дизайнерски избор вероятно ще доведе до по-достъпен и гъвкав багажен отсек зад втория ред седалки. Прототипът също така показва големи, сложно проектирани колела, разположени в перфектно кръгли калници под дебелата облицовка. Вътре, с очакваното изцяло ново технологично оборудване се очаква да се предефинира цялостният дизайн на интериора. Главният дизайнер на Hyundai подчерта фокуса върху създаването на „много по-спокойно и комфортно пространство, отколкото технологичен фестивал”, което показва балансиран подход към интегрирането на усъвършенствани функции, без да се претоварва водачът. Предвид широката си привлекателност като ключов глобален модел, Tucson ще предлага разнообразна гама от задвижващи системи. Очаква се обаче хибридните варианти да имат предимство, особено на пазарите в Европа. Те ще включват различни конфигурации на меки и plug-in хибриди. Разработена от Hyundai за своите автомобили от следващо поколение, нова пълна хибридна система съчетава 1,6-литров турбокомпресор с четири цилиндъра с два електрически мотора: по-голям, интегриран в скоростната кутия, и друг, функциониращ като стартер-генератор. Hyundai твърди, че тази усъвършенствана задвижваща система осигурява подобрение на ефективността с над 4% в сравнение с предишната система, наред с подобрено предаване на въртящия момент и превъзходно управление.