
Лука де Мео: от автомобилната индустрия към луксозния сектор
преди 10 часа
След пет години като главен изпълнителен директор на "Рено" (Renault), които доведоха до подобряване на репутацията на марката, Лука де Мео преминава от автомобилната индустрия към сектора на луксозните стоки. Ще успее ли да постигне същия успех и с "Гучи" (Gucci), водещата марка на гиганта "Керинг" (Kering), пита испанското издание на "Форбс". Докато "Рено" вече търси наследник на Лука де Мео, италианецът се подготвя за работата си в "Керинг" - френския конгломерат за луксозни стоки, собственост на бизнесмена и милиардер Франсоа-Анри Пино, който има в портфолиото си марки като "Гучи", "Сен Лоран" (Saint Laurent), "Ботега венета" (Bottega Veneta), "Баленсиага" (Balenciaga) и "Александър Маккуин" (Alexander McQueen) и присъства в над 120 страни.