
Lancia Delta Integrale HF се завръща
преди ден
Stellantis начертава амбициозен план за съживяване на Lancia. След неотдавнашното представяне на новия хечбек Ypsilon, Lancia е готова да възроди две от най-известните си модели: Gamma и, което е най-важно, Delta. Последната, и по-специално легендарната Delta Integrale с нейното несравнимо рали наследство, се готви за дългоочакваното си завръщане. В скорошно потвърждение от Lancia, съобщено от Autocar, почитаното обозначение „HF Integrale“ ще украсява високопроизводителните варианти както на предстоящата Gamma, така и на Delta. Емблемата „HF” (High Fidelity), исторически запазена за най-мощните машини на Lancia, като Stratos, Delta 4x4 и оригиналната Delta Integrale, се отличава с характерния червен слон. Този емблематичен мотив вече направи своето завръщане в новите модели Ypsilon HF и HF Line. Източници предполагат, че следващото поколение Delta може да споделя основата си с кросоувъра Opel Mokka. Очаква се новата Delta да използва платформата CMP на Stellantis, една гъвкава архитектура, способна да побере както двигатели с вътрешно горене, така и изцяло електрически задвижващи системи. Макар Lancia все още да не е потвърдила точната задвижваща система за новата Delta, Autocar спекулира, че ще бъде използвана най-мощната версия на платформата CMP, както се вижда в Ypsilon HF, Alfa%20Romeo'; return false;">Alfa Romeo Junior Veloce и наскоро обявения Peugeot E-208 GTI. Тази конфигурация включва електромотор с 280 конски сили, вероятно предназначен за Delta HF Integrale. Новата Delta Integrale носи огромна тежест на раменете си. Сред богатата история на Lancia с емблематични автомобили, Delta Integrale заема специално място в сърцата на ентусиастите, създавайки невероятно високи очаквания за своя модерен наследник.