
Най-наточената S-Class бе засечена по време на тестове
преди 2 дни
Върхът на лукса и технологичните постижения, Mercedes'; return false;">Mercedes-Benz'; return false;">Mercedes-Benz S-Class, се подготвя за следващата си еволюция. В продължение на десетилетия този емблематичен седан задава световния стандарт, а предстоящото освежаване за моделната година 2026 вече e почти готови. Шпионски фотографи вече уловиха проблясъци на стандартната лимузина, но сега за пръв път по обществените пътища е забелязан внушителният вариант S 63, който предлага изкусителна представа за своята изтънчена мощ. Главният изпълнителен директор на Mercedes Ола Калениус публично подчерта мащаба на тази инвестиция, заявявайки, че компанията е вложила „много повече в обновяването на модела на новата S-Class с двигател с вътрешно горене, отколкото обикновено харчим за фейслифт“. Този значителен финансов ангажимент подчертава непоколебимия стремеж на Mercedes да запази доминиращата позиция на S-Class на самия връх в йерархията на луксозните седани, дори когато индустрията бързо се електрифицира. Отвън визуалните подобрения са фини, но въздействащи. Характерната радиаторна решетка „Panamericana“ отпред сякаш придобива по-голяма популярност, заобиколена от фино преоформени фарове, които гордо включват новата трилъчева звезда на Mercedes за дневните светлини - забележителен дизайнерски елемент, който вече се вижда при обновения EQS и предстоящия електрически CLA. В задната част задните светлини повтарят най-новата E-Class, като интегрират още от отличителните мотиви на трилъчата звезда. Те светят над изпъкналите накрайници на изпускателната система. По-специално, S 63 показва своите мускули с увеличени отвори за охлаждане отпред и познатото оформление на четирите накрайника на изпускателната система отзад, изкусно интегрирани с фин централен дифузьор. Отвътре S-Class е готова да си върне технологичния трон. Докато настоящото поколение, пуснато на пазара през 2020 година, е пионер в доминиращия портретно ориентиран сензорен екран, който сега е повсеместен в гамите C-Class и спортните автомобили на Mercedes, по-новата E-Class оттогава го прескочи с опцията „Superscreen“. Тази динамична промяна навежда на мисълта, че актуализираната S-Class ще разполага с още по-обширен и поглъщащ дигитален кокпит - вероятно еволюция на „Hyperscreen“, за да утвърди отново статута си на технологичен флагман на марката. Въпреки че официалните подробности остават в тайна, през следващите месеци се очаква да се появи повече информация, като евентуалното представяне ще се състои по-късно тази година преди пазарната премиера през 2026 година. Очаква се сърцето на S 63 да остане внушителен, макар и познат агрегат. Сегашният S 63 E Performance вече съчетава 4,0-литров V8 с два турбокомпресора със стабилна plug-in хибридна система, като отприщва зашеметяващите 791 конски сили и 1430 Нм въртящ момент. Това гарантира, че актуализираният S 63 ще продължи да осигурява бруталното, но същевременно изтънчено представяне, което се очаква от луксозна лимузина с марката AMG.