
Nissan показа новия Patrol с V8
преди 2 дни
В изненадващ hod, който подчертава уникалните изисквания на австралийския автомобилен пейзаж, Nissan вдъхна нов живот на отиващото си поколение Y62 Patrol - задвижван от V8 dwigatel, от който останалата част от света до голяма степен се отказа с неотдавнашната поява на шестцилиндровия Y63. Тази обновена версия, специално пригодена за Австралия, подчертава трайната привлекателност на традиционните двигатели с голям работен обем на пазар, който все повече се доминира от намаляване на размерите и електрификация в други страни. Докато глобалната стратегия на Nissan предвижда новият Y63 Patrol да включва по-ефективна гама двигатели, апетитът на Австралия към класическия V8 с естествено пълнене остава силен и, което е изключително важно, отговаря на местните разпоредби за емисиите. В резултат на това Y62 Patrol получава значителна интериорна трансплантация, която повтаря подобренията, наблюдавани при северноамериканската Armada няколко години по-рано, като на практика дава на застаряващия офроудър модерна дигитална промяна. Централно място в това освежаване заема широкият 12,3-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система, който най-накрая въвежда в салона на Patrol безпроблемна навигация и безжична интеграция на смартфони чрез Apple CarPlay и Android Auto. Съвременният 7-инчов цифров инструментален панел допълнително обновява средата на водача. Практичните допълнения включват безжично зареждане, цялостна система от 360-градусови камери, първокласна озвучителна система Bose с 13 високоговорителя и охладено отделение за съхранение. По-издръжливото изпълнение „Warrior“ дори получава практични стъпенки за по-лесно влизане и излизане. Въпреки това, сърцевината на привлекателността на австралийския Patrol остава непокътната: здравият 5,6-литров V8 двигател с естествено всмукване, осигуряващ 406 к.с. и 560 Нм въртящ момент. Този класически силов агрегат продължава да се съчетава с надеждна 7-степенна автоматична трансмисия и традиционна система за задвижване на четирите колела. В глобалния автомобилен пейзаж, който бързо се ориентира към по-малки, често турбокомпресорни двигатели с цел ефективност, решението на Nissan да запази V8 сърцето на австралийската спецификация на Patrol подчертава отличителните предпочитания на региона и трайното очарование на добрия, старомоден обем.