
"Зелените Оскари" с юбилейно издание
преди 5 години
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда. Конкурсът, чийто медиен партньор е ФАКТИ , е уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии. Компаниите, които са се включили от стартирането му до този момент, надвишават 650 и всички те са отчели постигането на "зелени" цели и реализирането на устойчиви корпоративни стратегии. Някои от основните критерии за оценяване, заложени в онлайн въпросника, са свързани с конкретни действия за намаляване на вредното въздействие от дейността на кандидатстващите, с проведената комуникационна кампания вътре в компанията и навън сред обществеността, както и с програми и дейности, свързани с използването на ресурси в компанията по начин, щадящ околната среда. Нов момент тази година са категориите изън основния панел. За тези награди се кандидатства с олекотен въпросник и включват широк спектър от категории като: Зелена иновация в Ковид-19, Зелено събитие, Зелена технология, Зелена образователна инициатива, Устойчиви политики в Ковид-19, Иновация от рециклирани материали и много други. За поредна година ще бъдат връчени и специалните отличия: Зелена личност - награда на публиката Зелено перо - кандидатури се приемат на имейл: office@b2bmedia.bg Зелена медия - кандидатури се приемат на имейл: office@b2bmedia.bg Официална церемония по награждаване ще е на 1 октомври 2020. Всички срокове и условия за кандидатстване ще откриете на сайта: https://green.b2bmedia.bg