България има туристически център в Токио
преди 8 годиниkanal3.bgИнформационен туристически център на България бе открит в Токио. Разноските за всички негови дейности ще бъдат поети от Бизнес асоциацията Япония и Югоизточна Европа (БАЯЮИЕ). “Важно е, че България вече присъства физически на туристическия пазар в Япония”, каза министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя подчерта, че България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но тук те могат да открият много други интересни форми на туризъм. Япония заема 41 позиция в туристическия пазар на България. От месец януари до август 2016 страната ни е посетена от над 9 хил. туристи от страната изгряващото слънце, което е с 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г. Тези цифри показват, че има ръст на интереса и можем да задълбочим традиционно добрите ни взаимоотношения в сферата на туризма. Сигурна съм, че откриването на информационния център е важна стъпка в тази посока, коментира министър Ангелкова Според Националния статистически институт през цялата 2015 г. България е посетена от общо 12 362 японци. Кихачиро Нишиура, президент на БАЯЮИЕ акцентира на неизползвания потенциал за увеличаване на взаимния поток от туристи. На откриването на центъра бяха над 90 души - японски депутати, представители на министерствата и бизнеса, както и посланици, акредитирани в островната страна.