6 основни неща, които е добре да знаем за Google Drive
преди 8 годиниdigital.bgИма много облачни услуги, които потребителите могат да ползват, но Google Drive доминира над всички тях. Google Drive и съпътстващите го приложения предлагат изобилие от инструменти, които ви помагат да бъдете по-продуктивни. Предлагаме ви да разгледате тези 6 основни неща, които според анализаторите от Make Use Of е добре да знаем за Google Drive. 1. Файловете в кошчето заемат ценно място за съхранение и по тази причина е добре от време на време да ги триете от там. В много отношения, запазването на изтрити файлове за определен период от време е нещо добро, тъй като това предпазва от случайна загуба на важни документи, пази основните ви папки чисти от излишни файлове и ви дава възможност за възстановяване на изтрити файлове, за които сте променили мнението си и искате да ги ползвате отново. Ако обаче спешно се нуждаете от място в Google Drive, бърз начин да го получите е като изтриете файловете в кошчето. За да направите това влезте в папката, кликнете върху „Trash“ в горната част на екрана, след което изберете „Empty Trash“. 2. За да разберете колко място в момента сте използвали в Google Drive, трябва само да влезете в Drive акаунта си. Ако обаче по някаква причина нямате достъп до него може да проверите това и от вашия Google Account. Трябва само да отидете в myaccount.google.com/intro/preferences#storage и да кликнете върху стрелката за подробна информация. 3. От месец август тази година, вече можем да добавим команди за бърз достъп в началния екран на Android устройството си за най-често използваните файлове и папки. За да създадете пряк път, отидете до файла или папката, която искате да добавите и натиснете трите вертикални точки. Превъртете надолу, а след това натиснете „Add to Home Screen“. 4. Ако имате голяма Google Drive папка, едва ли имате нужда да синхронизирате всичко с вашия лаптоп. В такъв случай може да се възползвате от възможността за селективно синхронизиране. За целта в Windows, кликнете върху иконата на Google Drive в лентата на задачите. След това кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл и отидете в Preferences. Изберете опцията „Sync These Folders Only“ и направете вашия избор за съдържание което да се синхронизира. 5. Ако забележите че когато Google Drive се синхронизира другите програми, които ползвате започват да работят по-бавно, върнете се към Google Drive иконата и отворете „Preferences“. Кликнете върху таба „Advanced“ и под „Bandwidth Settings“ въведете желаните скорости. Кликнете върху „Аpply“, за да запазите промените. 6. Отворете приложението Google Photos , натиснете трите хоризонтални линии в горния десен ъгъл и след това натиснете Free Up Space. Приложението ще започне да сканира вашите снимки, за да види кои от тях вече са архивирани Google Drive профила ви. След като приключи, ще ви каже колко снимки могат да бъдат безопасно изтрити. Вижте как да използваме Google Drive, за да записваме всичко в PDF формат