Renault изкарва Формула-E на магистралата
преди 8 годиниfakti.bgПрототип на електрически суперавтомобил не само фокусира всички погледи на щанда на Renault в Париж, а по всичко личи ще се стане един от най-красивите експонати на цялото изложение. Инженерите на Режията са снабдили умопомрачаващия Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите e. Dams във Формула-E. Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите. От Формула-E е и системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Renault Trezor е дълъг 4 700, широк 2 180 и висок 1 080 милиметра. Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1 600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0.22. Каросерията на електрическата суперкола е изработена от въглеродни нишки. Кокпитът се намира под купол, който обхваща почти цялата горна част на купето. Интериорът на Trezor е разработен в сътрудничество с френската компания KEIM-cycles, специализирана в производството на дървени рамки за велосипеди. Зад правоъгълния волан в стил Формула 1 са разположени три OLED-дисплея, покрити със закалено стъкло Corning Gorilla Glass. Оборудване включва система за автономно управление и функция за моментално разпознаване на смартфон. ...